Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Таганчанська громада» (код ЄДРПОУ: 35821102) був реорганізований і увійшов до складу Степанецької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-69 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
A A A K K K
для людей із порушенням зору
Таганчанська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Степанецької громади

В Україні стартує масштабна медіакампанія з виявлення фальсифікованого меду

Дата: 21.02.2020 12:21
Кількість переглядів: 342

Фото без опису

22 січня 2020 року оголошено про старт кампанії «СТОП фальсифікат. МЕД», яка реалізовуватиметься в рамках масштабного медіапроєкту «СТОП Фальсифікат» за участю журналістської команди телеканалу 1+1 «ТСН Тиждень», ГО «Громадський контроль захисту прав споживачів» та за підтримки Уряду, Держпродспоживслужби і профільних асоціацій в галузі бджільництва. Про це йдеться на сайті Держпродспоживслужби.   

Як повідомили ініціатори кампанії з виявлення фальсифікату меду на ринку України, її фактичний старт розпочнеться 10 лютого 2020 року. Традиційно для виробників меду відводиться час, щоб «виправитися», прибравши з прилавків продукт, який не відповідає вимогам. Саме 10 лютого чотири групи експертів та журналістів вирушать у чотири регіони України, де будуть відібрані зразки меду в торговельних мережах. Зразки відібраної продукції потраплять до двох незалежних акредитованих випробувальних лабораторій для проведення досліджень. Кожен зразок продукції буде знеособлений та закодований комісією. Лабораторії визначають терміни проведення експертизи. Усі етапи та процеси будуть максимально відкритими завдяки онлайн трансляціям.

Заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Тарас Висоцький наголосив:

-               Україна є світовим лідером виробництва меду на душу населення і стабільно входить в топ-5, а часом і в топ-3 країн-експортерів меду. Тому ми повинні зробити все для того, аби не лише закордонні споживачі насолоджувалися якісним і безпечним медом, але й щоб і ми, українці, були впевнені у тому, що ми споживаємо.

На його переконання, реалізація подібних кампаній дозволить державі через профільні асоціації об’єднати зусилля з чесними і прозорами виробниками і викорінити фальсифікат як явище.

У свою чергу т. в. о. голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко зазначила, що крім забезпечення громадян України якісними і безпечними харчовими продуктами, реалізація подібних кампаній переслідує ще одну мету – захист добропорядного бізнесу:

-               Є чесний бізнес, який дотримується законодавства і виробляє продукцію у відповідності до національних вимог. І такий бізнес повинен бути захищений від підробок його продукції. Тому ідея держави не стільки в тому, щоб покарати, скільки у тому, щоб вивести з тіні тих, хто нелегально виробляє продукцію чи підробляє її.

Цей підхід підтримав і голова Громадської ради при Держпродспоживслужбі Віталій Башинський, який наголосив, що кампанія спрямована не на боротьбу з виробниками, а з самим явищем фальсифікації:

-               Дуже часто ми виявляємо підробки під легальних виробників. Тому ми запрошуємо кожного чесного виробника взяти участь в акції, допомагати компетентному органу – Держпродспоживслужбі - виявляти таких нечесних виробників і таким чином захистити своє чесне ім’я.

Крім того, як зазначив Віталій Башинський, метою кампанії є надання споживачам інформації про те як і де купувати мед, а також підвищити обізнаність звичайного громадянина про цей продукт.

Фото без опису

За інформацією директора Департаменту безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бориса Кобаля, сьогодні в Україні зареєстровано близько 5 тис. суб’єктів господарювання, які займаються переробкою меду. 75 із них має право експорту цієї продукції. При цьому 98% українського меду, виробляється на приватних пасіках.

Загалом в Україні щороку виробляється понад 70 тисяч тонн і експортується близько 50 тонн меду до понад 50 країн (країни Європи, Близького Сходу, США, Канади, Японії).

До фальсифікації можна віднести: фальсифікацію меду цукровими та глюкозо-фруктозними сиропами; підміну ботанічного або географічного походження меду; низькі показники якості, невідповідність стандартам натурального та корисного продукту.

Джерело: www.cherk-consumer.gov.ua


« повернутися


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано